loading...

مركز مشاوره

مركز مشاوره تخصصي ترين مركز مشاوره

بازدید : 228
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

مشاوره كنكور تجربي 97

  • مشاوره كنكور تجربي97، مصاحبه با نفرات برتر كنكور تجربي 96 ، منابع كنكور تجربي 97، بودجه بندي كنكور 97
  • آزمون آزمايشي كنكور تجربي 97، آخرين رتبه قبولي و درصد دروس كنكور تجربي 97، نرم افزار تخمين رتبه كنكور تجربي 97
  • زمان، شرايط و نحوه ثبت نام كنكور تجربي 97، رتبه هاي برتر كنكور تجربي 96، بودجه بندي دروس عمومي
  • بودجه بندي دروس اختصاصي، تكنيك هاي تست زني، بهترين منابع كمك آموزشي

مشاوره كنكور تجربي 97

  • مشاوره كنكور تجربي97، مصاحبه با نفرات برتر كنكور تجربي 96 ، منابع كنكور تجربي 97، بودجه بندي كنكور 97
  • آزمون آزمايشي كنكور تجربي 97، آخرين رتبه قبولي و درصد دروس كنكور تجربي 97، نرم افزار تخمين رتبه كنكور تجربي 97
  • زمان، شرايط و نحوه ثبت نام كنكور تجربي 97، رتبه هاي برتر كنكور تجربي 96، بودجه بندي دروس عمومي
  • بودجه بندي دروس اختصاصي، تكنيك هاي تست زني، بهترين منابع كمك آموزشي

موفقيت در كنكور تجربي با يك گام صحيح

بسياري از داوطلبان كنكور تجربي 97 به اين فكر مي كنند كه آيا مي توانند در كنكور رتبه 1 را كسب نمايند يا جزء نفرات برتر شوند؟ بله، مي توان جزء رتبه هاي برتر كنكور 97 شد.

چون قطعاً نفر برتر كنكور تجربي 97، يكي از شما خواهد بود. آيا براي خواندن دير نشده است؟ خير! بسياري از داوطلبان موفق در سال آخر اقدم به مطالعه نموده اند، اما با يك برنامه ريزي درست و بهبود كيفيت مطالعه توانسته اند بهترين رتبه ها را كسب كنند. پس هر داوطلبي كه به نكاتي هم چون استفاده از تجربيات نفرات برتر كنكور تجربي 96، استفاده از منابع كمك كمك آموزشي و تستي خوب، توجه به بودجه بندي كنكور تجربي 97، شركت در آزمون هاي آزمايشي كنكور تجربي 97 و اطلاع از آخرين رتبه ي قبولي هر رشته در هر دانشگاه توجه نمايد. مي تواند در بهترين رشته در گروه تجربي قبول شود. حال جاي اين سؤال پيش مي آيد كه قبولي در رشته هايي هم چون دندان پزشكي، پزشكي و داروسازي كاري سخت و غير ممكن مي باشد. در جواب اين سؤال مي توان گفت كه اگر از تكنيك هاي كنكور و تكنيك هاي تست زني استفاده نمائيد وبرنامه ريزي صحيح و مناسبي داشته باشيد، مي توانيد به راحتي در رشته هاي گروه پزشكي قبول شويد. موفقيت در هر كاري به خواست و اراده ي شما بستگي دارد.

مصاحبه با نفرات برتر كنكور تجربي 96:

رتبه هاي برتر كنكور تجربي 96 چگونه درس خوانده اند؟

از چه تكنيك هايي استفاده نموده اند، روزي چند ساعت مطالعه مفيد داشته اند؟

هر داوطلبي به دنبال جواب اين سؤالات مي باشد. نفرات برتر كنكور تجربي 96 به اين نكته توجه دارند كه انتخاب منابع كمك آموزشي و تستي مناسب كمك شاياني به قبولي آنان در بهترين رشته ها كرده است، جالب اينجاست كه براي مطالعه ي هر درس اختصاصي با توجه به شخصيت خود، ساعت خاصي را انتخاب نموده و در ساعات خاصي نيز شروع به تست زدن مي كردند، در ضمن تمامي رتبه هاي برتر كنكور تجربي 96، شركت در آزمون هاي آزماشي كنكور تجربي 96 را توصيه كرده و گفته اند كه تمركز خود را به سؤالات پر تكرار گذاشته و توجه خاصي بر بودجه بندي كنكور تجربي نموده اند. و مي توان به اين نتيجه رسيد كه هر داوطلب كنكور تجربي 97 براي موفقيت در كنكور سراسري 97 بايد مواردي هم چون انتخاب منابع مناسب كمك آموزشي، بودجه بندي كنكور تجربي 97 و انتخاب بهترين آزمون آزمايشي كنكور سراسري و اطلاع از آخرين رتبه ي قبولي هر رشته در گروه تجربي توجه نموده و بر اساس آن بتوانند يك برنامه ريزي صحيح و دقيقي داشته باشند تا بتوانند جرء نفرات برتر كنكور تجربي 97 شوند.

منابع كنكور تجربي 97:

داوطلبان كنكور سراسري تجربي 97 بايد توجه داشته باشند كه اطلاع از آخرين منابع كنكور تجربي 97 امري مهم و ضروري است. چون هر ساله با تغييراتي در مباحث كنكور مواجه هستيم. پس از بررسي مباحث موجود در كنكور، مي توانيم به انتخاب كتاب كمك آموزشي مناسب فكر نمائيم. توجه داشته باشيد كه به جاي مطالعه ي چندين منبع كمك آموزشي كنكور تجربي 97، از يك منبع كمك آزموشي و تستي استفاده نمائيد و آن را چندين بار بخوانيد و مرور نمائيد تا در ذهن شما تثبيت شود.

حال جاي اين سؤال است كه بهترين منابع كنكور تجربي 97 كدام است؟

در ذيل برخي از منابع كمك آموزشي و تستي كنكور تجربي 97 آمده است كه شما مي توانيد جهت اطلاع دقيق از بهترين منبع كمك آموزشي و تستي كنكور تجربي 97 با مشاورين كنكور مركز تماس بگيريد و مشاوران مركز بهترين منابع كنكور 97 را به شما معرفي نموده و تكنيك هاي صحيحي تست زني و روش هاي صحيح برنامه ريزي را به شما بيان نموده و شما را براي موفقيت در كنكور تجربي 97 كمك خواهند نمود.

نام درس

منبع كمك آموزشي
زيست شناسي انتشارات خيلي سبز – انتشارات تخته سياه
رياضي آبي قلم چي – انتشارات مهر و ماه
فيزيك گاج نقره اي – آبي قلم چي
شيمي مبتكران – انتشارات خيلي سبز
زمين شناسي

انتشارات خيلي سبز

جهت اطلاع از منابع كمك آموزشي دروس عمومي كنكور تجربي 97، اينجا كليك نماييد.

جهت اطلاع از منابع كمك آموزشي دروس اختصاصي كنكور رياضي 97، اينجا كليك نماييد.

جهت اطلاع از منابع كمك آموزشي دروس اختصاصي انساني 97، اينجا كليك نماييد.

بودجه بندي كنكور تجربي 97:

اطلاع دقيق از بودجه بندي كنكور سراسري تجربي 97 به شما كمك خواهد كرد كه تمركز بيشتري بر روي مباحث پر سؤال كنكور تجربي داشته باشيد و وقت بيشتري بر روي اين مباحث صرف نمائيد. توجه داشته باشيد كه اگر بتوانيد به سؤالات بيشتري پاسخ صحيح دهيد، درصد شما بالاتر رفته و در نتيجه رتبه ي شما بهتر خواهد شد. نفرات برتر كنكور تجربي 96 نيز توجه ويژه اي بر روي بودجه بندي دروس عمومي و اختصاصي كنكور تجربي داشته اند و با تمركز بر روي مباحث و سؤالات پر تكرار توانسته اند به موفقيت در كنكور تجربي 97 برسند. در ذيل بودجه بندي دروس تخصصي كنكور تجربي 97 آمده است.

جهت اطلاع از منابع كمك آموزشي دروس عمومي كنكور تجربي 97، اينجا كليك نماييد.

جهت اطلاع از منابع كمك آموزشي دروس اختصاصي رياضي 97، اينجا كليك نماييد.

جهت اطلاع از منابع كمك آموزشي دروس اختصاصي كنكور انساني 97، اينجا كليك نماييد.

آزمون آزمايشي كنكور تجربي 97:

شركت در آزمون هاي آزمايشي كنكور تجربي 97 كمك شاياني به داوطلبان كنكور تجربي 97 خواهد كرد تا استرس ناشي از جو كنكور را كاهش دهند و با سؤالات مشابه كنكور سراسري آشنا شده و هم چنين خود را ارزيابي كنند. از اين رو داوطلبان كنكور تجربي 97 به دنبال بهترين آزمون آزمايشي كنكور تجربي 97 مي باشند تا بتوانيد با تجزيه و تحلي و شركت در آزمون مورد نظر به موفقيت در كنكور تجربي 97 نزديك شوند. همان طور كه مي دانيد در حال حاضر آزمون هاي آزمايشي كنكور تجربي قلم چي، سنجش و گزينه ي 2 از بهترين آزمون هاي آزمايشي هستند ولي با هم تفاوت هايي دارند، آزمون هاي آزمايشي سنجش استاندارد و با كيفيت بالا برگزرا مي شود اما متأسفانه تعداد آزمون ها ي كمي را در سال تحصيلي برگزار مي كند. هم چنين آزمون هاي آزمايشي قلم چي داراي بيشتري جامعه ي آماري و تعداد آزمون بيشتري در سال مي باشند و همچنين گزينه ي نيز آزمون هاي استاندارد و خوبي را برگزار مي كند. شما مي توانيد جهت آگاهي كامل از آزمون هاي آزمايشي كنكور تجربي 97 و نحوه ي تحليل آن با مشاورين كنكور مركز تماس بگيريد و از آنان راهنماي بخواهيد تا شما را در يك برنامه ريزي صحيح و مناسب راهنمايي نمايند تا بتوانيد جزء نفرات برتر كنكور تجربي 96 قرار بگيريد.

جهت دريافت آزمون هاي آزمايشي گروه تجربي قلم چي اينجا كليك نمايد.

جهت دريافت آزمون هاي آزمايشي گروه تجربي سازمان سنجش اينجا كليك نمايد.

جهت دريافت آزمون هاي آزمايشي گروه تجربي گزينه 2 اينجا كليك نمايد.

آخرين رتبه قبولي و درصد دروس كنكور تجربي 97:

همواره داوطلبان كنكور تجربي 97 به دنبال آخرين رتبه قبولي و درصد دروس جهت قبولي در رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي هستند تا متوجه شوند كه در ساله اي گذشته، داوطلبان با چه درصد دروس عمومي و اختصاصي، در بهترين رشته هاي گروه تجربي قبول شده اند تا بر اين اساس تلاششان را بشتر نموده و خود را به هدفشان نزديك نمايند. بنابراين پيشنهاد مي گردد كه پس از هر آزمون آزمايشي كنكور تجربي 97، خود را ارزيابي نموده و با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته كنكور تجربي 97 متوجه شويد كه احتمال قبولي شما در كدام رشته و كدام دانشگاه مي باشد.

جهت اطلاع از آخرين رتبه قبولي و درصد دروس رشته هاي تجربي، اينجا كليك نماييد.

جهت استفاده از نرم افزار انتخاب رشته كنكور تجربي 97، اينجا كليك نماييد.



نرم افزار تخمين رتبه كنكور تجربي 97

آيا مي دانيد كه پس از هر آزمون آزمايشي كنكور تجربي مي توانيد متوجه شويد كه داوطلبان سال هاي گذشته با درصد هايي مشابه درصد هاي دروس عمومي و اختصاصي شما چه رتبه اي را كسب نموده اند؟ با آگاهي از رتبه ي حدودي خود مي توانيد بر تلاشتان بيافزاييد و ساعات مطالعه ي خود را افزايش داده و كيفيت مطالعه ي خود را افزايش دهيد. بسياري از نفرات برتر كنكور تجربي 96 استفاده از نرم افزار تخمين رتبه كنكور تجربي 97 را عاملي مؤثر در جهت افزايش انگيزه تحصيلي خود بيان نموده و اطلاع از حدود رتبه ي خود را يكي از عوامل مؤثر در موفقيت خود در كنكور تجربي را بيان نموده اند.

جهت استفاده از نرم افزار تخمين رتبه كنكور تجربي 97، اينجا كليك نمائيد.

آيا دانستن زمان ثبت نام كنكور تجربي 97 مهم است؟ بله! صد در صد.

برخي از داوطلبان كنكور تجربي به دليل عدم آگاهي از تاريخ ثبت نام كنكور تجربي 97، كنكور سال آينده را از دست داده و به نا اميدي مي رسند. توجه داشته باشيد كه كنكور 97 در تيرماه برگزار خواهد شد و تاريخ ثبت نام كنكور سراسري و تجربي 97 در بهمن ماه 97 خواهد بود. درضمن دانستن كد سوابق تحصيلي در هنگام ثبت نام الزامي مي باشد.

در آخر پيشنهاد مي گردد جهت اطلاع دقيق از آخرين اخبار كنكور تجربي 97، زمان ثبت نام كنكور 97، تاريخ دريافت كارت ورود به جلسه كنكور تجربي 97 و اخبار مرتبط با كنكور 97، در كانال تلگرام خانه مشاوره عضو شويد.

خانه مشاوره در موضوعات زير به شما مشاوره مي دهد:

  • مشاوره كنكور تجربي 97، برنامه ريزي كنكور تجربي 97، مصاحبه با نفرات برتر كنكور تجربي 96، منابع كنكور تجربي 97
  • بودجه بندي كنكور تجربي 97، آزمون هاي آزمايشي كنكور تجربي 97، نرم افزار تخمين رتبه كنكور تجربي 97
  • مشاوره تلفني برنامه ريزي كنكور تجربي 97، مشاوره تلفني شرايط و نحوه ثبت نام كنكور تجربي 97
  • و هر سؤالي كه پيرامون كنكور تجربي 97 و موضوعات مرتبط با آن كه ممكن است برايتان پيش آيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد مشاوره كنكور تجربي 97 در كانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 180
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 35
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 40
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 329
  • بازدید سال : 649
  • بازدید کلی : 124444
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه